Sentencja Dnia

Obserwatorzy

wtorek, 2 października 2012

OTWÓRZ SIĘ NA INNYCH


Otwieranie się - to ujawnianie innym osobom faktów dotyczących
naszego życia,naszych uczuć i opinii.
Obawiałam się tego,ponie
waż inni mogą nie akceptować mnie!
Gdy otworzyłam  się przed innymi,inni zaczęli otwierać się przede mną.
W miarę poznawania samej siebie zaczęłam bardziej lubić siebie i szanować.
Otwieranie się może skutkować uwolnienie
m się od poczucia winy i wstydu!

Jasny i efektywny sposób wyrażania się,niesie ze sobą korzyści;
.wzajemne zrozumieni
e,współpracę z innymi osobami,zaspokojenie swoich potrzeb,większą zażyłość.
.musiałam nauczyć się radzić sobie z negatywnym
i emocjami,sprawić,że moje potrzeby
zostaną zaspokojon
e. Ciągle możemy się zmieniać - zmiany są w nas możliwe i osiągalne!

Zamykanie się w sobie to źródło zmian osobistych
,które usztywniają i zamrażają nas samych i blokują proces rozwoju osobistego!
Nie mogłam już zamykać sie w sobie - zaczęłam odkrywać i tworzyć coś nowego w sobie,w swoim życiu i otoczeniu.


Musiałam przedostać się przez barykady własnych przesądów i uprzedzeń,
sugerujacych negatywne cechy własne.
Moje Mocne strony służą do zwiększeni
a poczucia zaufania do siebie i wiary w swe możliwości poradzenia sobie w trudnych sytuacjach.

My kobiety nie chcemy pozostawać w domu-wolim
y pójść do pracy,zapracować na siebie i stać się nie zależną od innych,nie odrywając się od życia z ludźmi!!!.
Musiałam  pracować nad tym,by nauczyć się lepiej przyjmować pomoc i zachętę innych,pra
cować nad budowaniem pewności siebie.
Musiałam wytrwale dążyć do celu,udzie
lając sobie pochwały,za każdą rzecz,która uda się mi osiągnąć.
Teraz wiem,gdzi
e szukać pomocy i skorzystać z tej wiedzy.
Musiałam zacząć dbać o siebie i nauczyć się,jak nabierać energii,ni
e tylko dawać ale również brać.
Nie słusznie w padałam w poczucie winy i czułam,że jestem coś dłużna.
Jeśli ktoś troszczy się o nas,to znaczy,że jesteśmy tego warci.Nasza przyjaźń jest darem!
Co z naszymi dziećmi?;
Z naszą pomocą mogą one stać się silniejsze i mieć lepszą samoocenę,
wykorzystując swoje doświadczenia.
Jestem w ich życiu osobą znaczącą i potężną siłą działającą dla jego dobra.
Jeżeli moje dzieci nie będą musiały ukrywać swoich uczuć-będz
ie im lepiej.
Jedno wiem na pewno,to że nie możemy pozwolić by jakakolwiek  choroba nas pokonała!
Uczenie się,jak radzić sobie z trudnościa
mi,jest częścią procesu budowania poczucia własnej wartości!!!
Jeżeli poczujemy,
że coś nas wciąga lub nakręca - przyjrzyjmy się tym uczuciom,nie oceniajmy ich,a potem uwolnijmy się od nich,by utrzymać pogodę ducha - pozwólmy swemu życiu toczyć się swobodnie!!!!.
Danuta Maj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DANUTA MAJ