Sentencja Dnia

Obserwatorzy

piątek, 12 września 2014

SAMOLECZENIE- AUTOTERAPIA

SAMOLECZENIE – AUTOTERAPIA

Autoterapia – jest samoleczeniem uzyskiwanym drogą własnej bioenergii. Celem autoterapii – jest wzmocnienie energetyczne organizmu, gdzie samoistnie mogą ustąpić stany chorobowe a także konkretne dolegliwości poprzez koncentrację na niej.    Własna psychika jest energetycznym wzmocnieniem organizmu. Oddychanie jako zabieg terapeutyczny - pełni zadanie nie tylko uspokojenia organizmu, jest też wykorzystywany na polu autoterapii. Moja ścieżka autoterapeutyczna;
Nieodłączną częścią życia, są niestety choroby. Przed niektórymi chorobami organizm potrafi sam się obronić a przy innych potrzebna jest interwencja medyczna. Jednak leczenie farmakologiczne nie zaspakaja w całości potrzeb, takim zapotrzebowaniem na inny rodzaj leczenia jest psychoterapia, bioenergoterapia lub  jako profilaktyka dla wzmocnienia organizmu jest autoterapia.
To co zaczęło mnie stawiać na nogi jest autoterapia, ponieważ swoją psychiką wywarłam wpływ na działanie organizmu, powodując jego wzmocnienie.                                             Zaczęłam przekonywać samą siebie, że mogę oddziaływać na moje ciało, moją wolą i myślami na tym co chcę osiągnąć.                                                                                           Pierwsze to koncentracja – moja świadomość i wola; druga to podświadomość – ma wpływ na procesy samoregulujące organizm; trzecia to nad świadomość – ma ona moc oddziaływania na ciało.
Mając przymknięte powieki, zaczęłam przemawiać do swojej podświadomości, by spowodowała wzmocnienie organizmu i jego niezakłócony rozwój.                                         Te zadania powtarzałam wiele razy i nastąpił samoistny głęboki oddech i wydech, potem pojawił się krąg o barwie koloru białego i złota, poczułam jak ogarnia mnie spokój. Zacisnęłam pięści i poczułam siłę w sobie, żywsze krążenie krwi i rozgrzewające ciepło.        Wiem jedno - że potrzebna jest cierpliwość, niezrażanie się niepowodzeniem, wiara, że to działa.! Dokonałam prób na samej sobie na ból głowy, katar, ból za mostkiem, stres i depresję i wiem, że to działa. oddech regeneracyjny – jest głęboki i płynny z wyraźnym ruchem przepony. oddech terapeutyczny - jest to wdech i wydech, przypomina falowanie to – trening przepony i mięśni klatki piersiowej. wdech - napinanie przepony powoduje napełnianie dolnej partii płuc aż do wypchnięcia brzucha, dalsze napełnianie płuc przez napinanie klatki piersiowej powodujące poszerzanie klatki i unoszenie jej ku górze do maksimum. Przerwa między wdechem i wydechem, może być wyraźnie zaznaczona. wydech - powietrze schodzi z płuc samoczynnie aż do zupełnego zwolnienia napięcia mięśni klatki piersiowej. W ciągnięcie brzucha dla wypchnięcia reszty powietrza i zwolnienie napięcia przepony. Medytacja wspomaga autoterapię -przemyśliwanie, dumanie, rozważanie. Medytować – rozmyślać, zastanawiać się, myśleć, w sposób skupiony o czymś. Warunkiem skutecznej terapii medytacyjnej jest umiejętność panowania nad emocjami. Emocje negatywne sieją niepokój w psychice. Odpowiedzialnym za zachowania emocjonalne jest układ limbiczny. Emocje - mają w pływ pozytywny lub negatywny, odzwierciedlają stan naszej świadomości. Niezbędna jest praca nad emocjami, przede wszystkim eliminowanie emocji negatywnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DANUTA MAJ