Sentencja Dnia

Obserwatorzy

sobota, 22 września 2012

Regulacja Apetytu i Nadwagi Metoda Silvy


Regulacja Apetytu i Nadwagi - Zwierciadło Umysłu
Technika ta jest przeznaczona do rozwiązywania problemów,osiągania wyznaczonych celów.
Została nazwana zwierciadłem Umysłu,ponieważ w pewnym sensie stanowi ona zwierciadło,w którym obserwujemy odbicie naszego życia takim, jakim jest w danej sytuacji i obecnie oraz następnie wyobrażamy sobie i rozważamy w tym zwierciadle odbicie ostatecznego rozwiązania lub końcowego,pożądanego wyniku.
Zamknij oczy i zacznij liczyć od 1 do 3 wyobrażając sobie po kolei każdą cyfrę. Potem w swojej wyobraźni stwórz obraz dwóch prostokątów koło siebie. W jednym narysuj lub zobacz siebie w danej sytuacji,jaka jesteś,jak wyglądasz,a w drugim siebie taką jaką chcesz być i wyglądać.





Wyobrażaj sobie jak od prawej strony chcesz wymazać ten obraz,którego chcesz się pozbyć i prze suwasz go w lewą stronę aby zobaczyć siebie taką jaką chcesz się widzieć. Zacznij przy tym mówić słowa : Przez cudowna potęgę nad świadomości chcę i rozkazuję aby moje ciało już w tym momencie zaczęło tracić wagę. Aby wraz z utratą nadwagi ciało moje uzyskało i zachowało stan doskonałego zdrowia. Chcę aby inteligencja mego wyższego Ja doprowadziła moje chudnięcie do ilości kilogramów,jakie sobie sama dla siebie życzę i obejmie też mój apetyt. Niech pragnę tylko takiego pożywienia i w takich ilościach,które są potrzebne dla zachowania całkowitego zdrowia.
Na koniec zacznij liczyć od 3 do jednego,otwórz oczy i idź do swoich obowiązków. Powtarzaj tą metodę kiedy tylko masz chwilkę czasu codziennie.
Następna metoda już wkrótce.
A jesli sama nie potrafisz zastosować tej metody skontaktuj się ze mną na 

skype: DanutaMajkaMaj.pl, lub pod numerem telefonu 511305122,chetnie nauczę cię tych prostych metod.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DANUTA MAJ