Sentencja Dnia

Obserwatorzy

niedziela, 19 kwietnia 2015

JAK POMÓC OSOBIE WYJŚĆ ZE ŚPIĄCZKI

   Każda chora osoba przebywająca w śpiączce potrzebuje naszego wsparcia duchowego,emocjonalnego oraz psychicznego.
Nie każdy wie i zdaje sobie sprawę,że osoba w śpiączce słyszy nas ,czuje nasz dotyk bezpośredni jak i na odległość, ponieważ mózg takiej osoby jest bardziej wtedy wypoczęty,zrelaksowany i bardziej podatny na wszelkie sugestie.



Do każdej chorej ,osłabionej osoby a tym bardziej w śpiączce trzeba dużo mówić ,rozmawiać o różnych pozytywnych rzeczach pobudzających do życia. Mówić że są wielcy,że pokonają wszystko bo są bardzo silni nawet takim osobom można prosic o wybaczenie czegoś co dla nich przed zachorowaniem było bardzo ważną rzeczą,ponieważ oni nas słyszą mimo iż śpią i czują każdy nasz dotyk , trzymanie za rękę głaskanie to wszystko pomaga im w walce nie tylko ze śpiączką ale też z każdą inną chorobą.

 Opiszę wam teraz sytuacje z moją bardzo chorą przyjaciółką na raka mózgu, którą zaczęłam wspomagać swoją energią przez zdjęcie.
Rozmowa i efekty mojej pracy z nią :
  Codziennie powinnaś coś czuć lub nie koniecznie

Nie chwale się tym ale pomagam w chorobach wykryto u mnie zdrowa energie.
Po zakończonym seansie Ona mi pisała co czuła:
" Nie wiem czy to od tego ale najpierw mialam wrazenie goraca tak od srodka pozniej plecy mnie troche tak jak by bolaly "

" Wiem Danusiu
Ja nie krytykuje takich ludzi jak ty dla mnie to cudowne ze ludzie posiadają dary naprawde."

 Niestety przyjaciółka musiała poddać sie operacji usunięcia części raka z naciekiem,po operacji nie wybudziła się,wszyscy szukali pomocy w jaki sposób sprawić by się wybudziła,aż w końcu jej mąż napisał do mnie z prośbą o pomoc w jej wybudzeniu.
"   Witam mial bym do pani prośbę a o tym nie wiedzialem ale magda mowila swojej przyjaciolce ze ma pani jaki dar chcialem prosic czy mogla by pani sprobowac jej pomoc "

wizualizowałam siebie przy jej łózku jak stoje koło niej trzymam ja za reke potem przykladalam rece na całe ciało a ona bardzo dobrze to wchłaniała nie utrudniała mówiłam do niej że nie może zasnąc na zawsze że ja potrzebuje i wszyscy na grupie poczułam ciepło i tak robiłam codziennie.
Po kilku tygodniach ona się wybudziła a jej mąż do mnie napisał słowa po których sie popłakałam.
 słowa męża"
czula pani obecnosc

bo mowi ze pani nie dala jej spac caly czas ja pani budzila by wstala
 A to już same słowa przyjaciółki po wybudzeniu ze spiączki:
 Dziekuje z byas caly cas przy mnie i nie pozwolias mi zasnac na zawsze  buziaki



Ja caly czas czulam twoja obecnosc i czesto mowilas mi zeby sie obudzila jak sie obudzilam to powiedzialam ze chcialam spac ale danusia mi nie pozwolila bo mnie budzila

  Kochana to wielki dar naprawde . Ja śmiało moge powiedziec ze w jakism stopniu zawdzieczam ci zycie ze jestem i pisze z toba


Po kilku dniach przyjaciółka musiała miec ponowną operacje mózgu i spytała mnie czy będę z nią podczas tej operacji bo sie boi że sie nie wybudzi i zgodziłam sie znowu na odległość jej pomóc.
Jej słowa: Ok bede czula sie lepiej wiedzac ze mi pomozesz

I tak jak przedtem robiłam to samo będąc z nia przez wizualizację podczas operacji mówiłam do niej cały czas że wszystko będzie ok,że sie wybudzi i tak było,a potem znowu mi napisała takie słowa az się wzruszyłam:
 "po wybudzeniu Lekarz mowil ze jak sie wybudzilam pytalam gdzie jestes wypowiadałam twoje imie; "
Na dzień dzisiejszy przyjaciółka przeszła jeszcze ponowną śpiączkę ale po raz trzeci do nas wróciła i mam nadzieje i wierze mocno,że juz tylko będzie lepiej że to ona pokona raka a nie on ją !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DANUTA MAJ